FAKRO świętuje 25 urodziny obecności na rynku w branży stolarki budowlanej i wciąż wspiera ciekawe projekty i inicjatywy. Właśnie został partnerem nowego programu „Dom Marzeń” („Building the dream”). Emisja programu rozpocznie się 25 czerwca, a zakończy 31 sierpnia br. na antenie TVN.
W programie zobaczymy 12 par, które od początku do końca będą budować dom pod okiem telewizyjnych kamer. Budowlanym zmaganiom będą kibicować miliony telewidzów. Do ścisłego finału zakwalifikowane zostaną tylko 2 pary. Wygraną jest wykończony dom, który sami zbudowali, wraz z działką w okolicy Warszawy.
W programie zostaną
użyte zespolenia okien uchylno-obrotowych z oknami kolankowymi oraz
chroniące pomieszczenia przed upałem markizy do okien dachowych i
pionowych.
Po zimie każdy czeka na słoneczną pogodę, ale kiedy temperatury stają się nie do zniesienia, z przyjemnością przebywamy w chłodnych pomieszczeniach. Markizy FAKRO chronią nasze domy i biura przed upałem, dzięki temu czujemy się komfortowo i efektywniej pracujemy – podsumowuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO.
Przed 3 odcinkami programu „Dom Marzeń” emitowane będą billboardy sponsorskie FAKRO, akcentujące obecność produktów FAKRO w programie. Dodatkowo od września do listopada br. na antenie TVN Style będzie można obejrzeć powtórki programu. Program poprowadzi popularna dziennikarka telewizyjna – Urszula Chincz.
Myślę, że program „Dom marzeń”, to doskonała okazja na spełnienie, dla niektórych, największego marzenia w życiu. Budując dom dbamy o każdy szczegół. Wybieramy najlepsze produkty, których marka gwarantuje nam wysoką jakość, funkcjonalne użytkowanie i ładny wygląd. Cieszymy się, że nasze produkty przyczynią się do szczęścia zwycięskiej pary – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
Pierwszy odcinek „Domu marzeń” już 25 czerwca br. na antenie TVN.