Konkurs Diamenty
Stolarki 2014 został przygotowany przez redakcję miesięcznika Forum Branżowe
tworzonego przez fachowców z branży stolarki otworowej oraz gospodarza
Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build. Organizatorzy
konkursu postanowili docenić producentów stolarki, tworzących ciekawe i nowatorskie
produkty w sześciu różnych kategoriach. Pierwszy etap konkursu polegał na
głosowaniu internautów, w wyniku czego wyłoniono po dwóch finalistów z każdej
kategorii. W trakcie targów Warsaw Build Komisja Konkursowa złożona z
przedstawicieli organizatorów targów, redakcji magazynu Forum Branżowe oraz
grupy Sztuka Architektury wybrali zwycięzców z każdej kategorii, którzy
otrzymali tytuł Diamentu Stolarki 2014.
Jesteśmy bardzo dumni ze zdobycia tytuł Diament Stolarki
2014. Szczególnie ważne jest dla nas to, że w pierwszym etapie konkursu
głosowali internauci czyli odbiorcy naszych rozwiązań. Jak widać nagrodzony
produkt, w którym wykorzystano aerożel jako materiał izolacyjny zyskał duże
uznanie w oczach klientów. Dotychczas materiał ten wykorzystywany był w lotnictwie
i przy budowie statków oraz skafandrów kosmicznych. Aerożel jest materiałem o najmniejszym dla ciał stałych
współczynniku przewodzenia ciepła. Okna Winergetic Premium Passive mogą być z
powodzeniem stosowane w domach pasywnych, nawet jako duże, otwierane
przeszklenia – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST.
OKNOPLAST wyposażył pasywny model okna Winergetic Premium Passive w barierę
termiczną SpaceBlock, którą można stosować w budownictwie energooszczędnymi i pasywnym.
Produkt ten stanowi połączenie wysokich
parametrów termoizolacyjnych oraz wyjątkowego wzornictwa i funkcjonalności.
Winergetic Premium Passive posiada
elegancką, zaokrągloną do zewnętrznej strony linie profilu oraz okucia z linii
dESIGN+, które zostały opracowane wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA,
tworzącym m.in. dla Audi, KTM czy Hondy.
Więcej
informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.