„Jako trener mogę powiedzieć z pełnym przekonaniem
W ŻYCIU TRZEBA BYĆ WIERNYM SWOJEJ WIZJI
pozostając otwartym na nowe rozwiązania.
Trzeba umieć spojrzeć szerzej na rzeczywistość
nie zapominając o detalach.
Dlatego
wybrałem najlepszych – okna dachowe i pionowe marki FAKRO”
-
Adam Nawałka.
Dnia 22 maja 2017 ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą jest trener Adam Nawałka. Jego postawa na boisku sportowym jaki i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych.
Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.
FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą...jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu. Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.
Adam
Nawałka przyłączył się również do idei służącej
rozwojowi gospodarczemu Polski oraz budowaniu kapitału społecznego,
którą krzewi
fundacja POMYŚL
O PRZYSZŁOŚCI.
Kampania będzie obejmować działania w prasie, internecie, telewizji oraz w punktach sprzedaży.