Największy producent styropianu w Polsce oraz kompletnego systemu ociepleń otrzymał „Złoty Laur Konsumenta 2017” w kategorii „Materiały termoizolacyjne” w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Na podium tuż za Termo Organiką uplasowali się producent wełny mineralnej oraz dostawca płyt poliuretanowych.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego
efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów
i marek w swoich branżach. Plebiscyt stanowi odpowiedź na
fundamentalne pytania: jakie produkty, marki i usługi polski
konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom? Badania
opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą
sond na różnych portalach internetowych, w tym na portalach
branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach
informacyjno-społecznościowych. W edycji 2017 roku zbierano głosy
w sieci obejmującej ponad 15 000 serwisów. Laur Konsumenta
prowadzony jest w każdej kategorii na grupie minimum 1000
respondentów.
- To kolejna najwyższa nagroda od konsumentów przyznana Termo
Organice, która potwierdza pozycje lidera rynku oraz wysoką jakość
produkowanych przez nas materiałów do ocieplenia budynków.
Uzyskaliśmy najwyższe miejsce w zestawieniu, nie tylko z
producentami styropianu, ale również z producentami dostarczającymi
na rynek innego typu izolacje. Chciałbym serdecznie podziękować
wszystkim respondentom, którzy oddali głos na naszą firmę i jej
produkty powiedział Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu
Termo Organiki. - Pierwsze miejsce wśród materiałów
izolacyjnych nie jest przypadkiem. To pokazuje, że warto inwestować
w jakość i najwyższe standardy technologiczne, które od lat
wdrażamy w Termo Organice. We wszystkich fabrykach firmy funkcjonują
laboratoria, w których badana jest każda partia materiałów na
każdym etapie produkcji. Jestem przekonany, że Laur Konsumenta
zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy nad poszukiwaniem nowych,
innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz dalszych działań na
rzecz zwiększenia jakości naszych produktów. Tylko stały rozwój
pozwoli nam wygrywać rywalizacje z resztą branży.
Na
przyznanie tytułu Laur Konsumenta wpływ mają m.in. następujące
czynniki: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi
konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności.
Jakość Termo Organiki nagradzana od lat
Termo Organika w maju br. szósty raz z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w kategorii "Producenci styropianu" w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości. W ubiegłym roku została uhonorowana również tytułem: „Konsumencki Lider Jakości 5-lecia 2011-2016”. To nie jedyne osiągnięcia firmy. Lider rynku styropianowego od ponad dekady jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień tj.; „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości" czy „Laureat Programu Promocji Jakości" przyznawany przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Firma otrzymała również "Orły Polskiego Budownictwa" - wyróżnienie w kategorii producenci materiałów budowlanych. Wielokrotnie, także w tym roku Termo Organika otrzymała dwie złote statuetki Budowlanej Marki Roku za styropian i system ociepleń. Jako jedyna firma z Polski jest uczestnikiem European Manufacturers of Expanded Polystyrene (EUMEPS), organizacji do której należą stowarzyszenia producentów styropianu z krajów Unii Europejskiej. Termo Organika posiada na swoje wyroby styropianowe prestiżowe Rekomendacje Techniczne i Jakości (RTQ) Instytutu Techniki Budowlanej.